• No Suggestions Result

Siguria Kibernetike

Si mund të mbrohemi kundër mashtrimeve në internet?

Mbajtja e sigurt e informacioneve tuaj personale është një pjesë e rëndësishme e sigurisë tuaj dhe të qenit i azhornuar me rreziqet e përditshme zvogëlon shanset e rënies pre e mashtrimeve në internet. Faqja e internetit e bankës është krijuar me sistemet më të mira kompjuterike dhe me teknologjitë më të përparuara, megjithatë ju mund të bëni shumë për të parandaluar sulmet ndaj llogarisë tuaj.

Në jetën e përditshme dhe veçanërisht në internet mund të bini viktimë e llojeve të ndryshme të mashtrimeve. Mashtrimet në internet po evoluojnë vazhdimisht dhe të dish rreth tyre ndihmon në njohje dhe në parandalim:

Disa situata të mashtrimit online

Email phishing i bankës

Një mashtrues dërgon email-e shumë të ngjashme me ato të bankës, në grafikë dhe përmbajtje, me kërkesën për t'i dhënë informacion konfidencial.

Si ta kuptojmë?

Faqe interneti false e bankës

Email-et phishing përmbajnë linqe që mund të çojnë në faqe interneti bankare të falsifikuara. Nëse vendosni emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin mashtruesit mund t'i vjedhin ato.

Si ta kuptojmë?

SMS phishing bankare

"Smishing" (SMS Phishing) është një përpjekje për të vjedhur informacione personale, financiare ose sigurie përmes SMS-ve.

Si ta kuptojmë?

Disa situata të mashtrimit online

Thirrjet telefonike (vishing) të bankës

Në mashtrimet telefonike "Vishing" (Voice Phishing) mashtruesit e shtyjnë viktimën të japë informacione personale ose para.

Si ta kuptojmë?

Mashtrimi me investime

Një mashtrues propozon një ofertë të sigurt investimi me fitime të mëdha për të mos e ndarë me askënd.

Si ta kuptojmë?

Mashtrimi me faturë

Një kompani kontaktohet nga dikush që pretendon të jetë kreditor: ai dëshiron të ndryshojë të dhënat bankare për pagimin e faturave.

Si ta kuptojmë?

Disa situata të mashtrimit online

Mashtrimi CEO

Një mashtrues telefonon ose dërgon një email tek një punonjës që pretendon të jetë një figurë e rangut të lartë brenda kompanisë për të kërkuar transferim parash.

Si ta kuptojmë?

Mashtrimi me blerje online

Një blerje në internet mund të jetë një marrëveshje e mirë, por mund të fshehë disa mashtrime: nga produkti deri tek pagesa rreziqet janë të shumta.

Si ta kuptojmë?

Mashtrimet rozë

Keqbërësit shënjestrojnë viktimat në faqet e takimeve online: ata kërkojnë një shpërblim për të mos publikuar foto apo informacione private.

Si ta kuptojmë?

Si ju mbrojmë ne?

Klikoni këtu për të mësuar më shumë se si mund të qëndroni të sigurtë gjatë lundrimit tuaj në Internet.

Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 4 22 76 000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0

Faqja Zyrtare e Intesa Sanpaolo Bank Albania përdor Cookies për të të siguruar eksperiencën më të mirë të kërkimit. Duke klikuar mbi "Prano të gjitha Cookies", ti pranon për ruajtjen e Cookies në pajisjen tënde për të rritur cilësinë e lundrimit në faqen e internetit, analizimin e përdorimit të faqes dhe na ndihmon në përpjekjet tona të reklamimit. (COOKIE POLICY).