• No Suggestions Result

Industria e Modës:

Pasarela drejt Realitetit Virtual
ZHVILLIMI I BIZNESIT

Shitja me pakicë në industrinë e modës: "omnichannel" shkon në pasarelë

Omnichannel dikur ishte një fjalë e zbrazët. Tani ka një pamje të re, të aksesuar nga kërkimi me zë, lojërat virtuale dhe realiteti i shtuar

30/01/2022


Pandemia e shkaktuar nga Covid-19 i detyroi shitësit me pakicë në industrinë e modës të të gjitha kategorive të kryejnë ndryshime të qenësishme. Për shkak të masave të izolimit të ndërmarra në kuadër të pandemisë, blerjet në internet u rritën ndjeshëm. Megithatë, moda e cila a shërbyer gjithmonë si sistemi mbështetës i jetës shoqërore, shënoi pikën e saj më të ulët përgjatë tremujorit të dytë të vitit 2020, kohë kjo gjatë së cilës shitjet me pakicë në Evropë u ulën me një përqindje shqetësuese prej 43%.

Për tu rikuperuar, bizneset që ishin pjesë të industrisë së modës, u detyruan të përmirësojnë platformat e tregtisë elektronike në një kohë shumë të shkurtër, duke adoptuar mënyra gjithnjë e më kreative për të angazhuar konsumatorët përmes realitetit virtual. Ndër shitësit me pakicë, 67% thanë se kanë përshpejtuar strategjinë e tyre të transformimit dixhital si rezultat i Covid-19, dhe 63% pohuan se kanë rritur buxhetin e tyre të transformimit dixhital.

Shitësve me pakicë ju është dashur gjithashtu të ridizenjojnë dyqanet e tyre fizike dhe t'i nxisin ato të punojnë më shumë për të gjeneruar të ardhura - në një kohë kur gjeneratat e reja të blerjeve po kërkojnë përvoja gjithnjë e më tërheqëse të konsumatorëve. Një ndër arsyet kryesore të rimëkëmbjes ekonomike lidhet edhe me rritjen dhe përmirësimin e aksesit në mënyrat e shpejta të financimit, siç janë ato të paguaj tani dhe merr më vonë.

Phygital: përvoja e vërtetë e gjithanshme

Omnichannel (kanali unik i komunikimit me klientin) ka qenë prej kohësh një oncept gjerësisht i diskutuar në sektorin e shitjeve me pakicë të industrisë së modës. Megjithatë nevoja aktuale për rikuperim që kanë kompanitë në mbarë botën i ka nxitur markat e ndryshme të vendosin në praktikë disa nga potencialet e shumta të saj.

Gjatë pandemisë, 76% e konsumatorëve ndryshuan dyqane, marka ose kanale, duke treguar se besnikëria ndaj markës është një sjellje konsumatore që i përket së shkuarës. Si përgjigje, dyqanet e tullave dhe llaçit po punojnë me zhvillimin e strategjive dixhitale të zgjuara për të bashkë-krijuar shitjen me pakicë “phygital” - konvergjencën e përvojave fizike dhe dixhitale. Kjo shërben për të rritur vëmendjen e klientëve ndaj markës dhe për të aktivizuar shpenzimet e mëtejshme. Klientët që konvertohen nga blerjet online në dyqanet fizike shpenzojnë mesatarisht deri në 60% më shumë për porosi.

Sondazhi i Deloitte në vitin 2020 për blerjet e mallrave luksoze tregoi se 63% e të anketuarve të Gjeneratës Z preferojnë kanalet e blerjeve fizike në vend të platformave online. Veçoritë e shitjes me pakicë “phygital” targetojnë këtë segment të konsumatorëve, duke kombinuar komoditetin e blerjeve në internet me përvojën në dyqane fizike. Shiritat e dyqaneve shtohen me pika kioske dixhitale që imitojnë "rrugën e pafund" të internetit, ndërsa etiketat inteligjente, kodet QR dhe vetë arka po e bëjnë më të lehtë për blerësit të gjejnë dhe blejnë artikujt që ato dëshirojnë.
 

Zbulimi: kërkimi me anë të zërit dhe blerjet me transmetim të drejtpërdrejtë

Rrugët e reja drejt zbulimit të produktit janë një prirje kryesore në shitjen me pakicë të industrisë së modës. Kërkimi zanor është një tedencë që po rritet gjithnjë e më shumë: një raport i vitit 2020 tregoi se, ndërsa vetëm 3% e blerësve të modës kishin përdorur zërin për të realizuar porositë e blerjes, 22% u shprehën se do të përdornin mesazhet zanore për të kryer porositë në të ardhmen. Me 1 miliardë blerës që kanë aktivizuar kërkimin zanor vetëm në ekosistemin e Google, është një mundësi që shitësit me pakicë nuk mund ta injorojnë dhe ata kanë filluar të përdorin kërkimin zanor për të përmirësuar komoditetin dhe lehtësinë e gjetjes dhe zbulimit në një mjedis gjithnjë e më konkurrues të tregtisë elektronike.

Në të njëjtën kohë, tregtia sociale po integron videon e mediave sociale dhe angazhimin e ndikuesve për të krijuar një dyqan krejtësisht të ri dixhital. Kina dhe SHBA janë vendet ku rritja e blerësve online është edhe më e dukshme, me blerësit socialë në Kinë që pritet të rriten në 446.8 milionë deri në vitin 2023. Në Evropë, prioritetet e shitësve me pakicë po riformulohen gjithashtu: 30% e shitësve me pakicë në sondazhin e fundit të Euromonitor për shitjen me pakicë pohuan se tregtia sociale do të ishte pjesë e axhendës së tyre të investimeve.

Mjete dhe platforma të reja: VR, AR dhe integrimi me lojërat

Moda ka gjetur një aleat të pamposhtur në industrinë gjithnjë e më në rritje të lojërave virtuale. Kufizimet e marra në përgjigje të pandemisë së shkaktuar nga Covid-19 përshpejtuan në mënyrë të ndjeshme tregun global të lojërave elektronike, i cili arriti një vlerë prej 74.9 miliardë dollarësh në vitin 2020, dhe metaverset po evoluojnë ngadalë në një realitet të ri.

Fitimi i të ardhurave nga lojërat elektronike është realizuar tradicionalisht përmes reklamave brenda aplikacionit, por tani ka një zhvendosje në blerjet brenda aplikacionit. Industria e modës duket se po furnizon modelet e veshjeve për personazhet e lojërave ashtu edhe portalet përmes lojërave për të blerë artikuj fizikë. E-sports ka qenë një terren pozitiv testimi: tregu global i e-sports parashikohet të arrijë në 1860.2 milionë dollarë deri në vitin 2026. Dhe shumë përdorues duket se janë të prirur të   shpenzojnë: 60% janë midis moshës 25 dhe 39 vjeç; shumë prej tyre janë prindër dhe një 38% e dukshme janë gra.

Rritja e vëmendjes ndaj realitetit virtual po nxit gjithashtu zhvillimin e industrisë së modës dhe industrisë motër të saj, atë të bukurisë. Kjo i ka bërë të mundur përdoruesëve të provojnë artikujt përpara se të kryejnë blerjet dhe të shmangin kthimet e kushtueshme të produktit, duke përmirësuar në këtë mënyrë eksperiencën e brandit dhe përpjekjet e marketingut.

Snap Consumer AR, në partneritet me Deloitte Digital, raporton se, deri në vitin 2025, gati 75% e popullsisë globale dhe pothuajse të gjithë përdoruesit e telefonave inteligjentë do të jenë përdorues të shpeshtë të AR dhe se ndërveprimi me produktet që kanë përvoja AR çon në një konvertim 94% më të lartë. norma. Përsëri, nuk është vetëm një trend i gjeneratës Z; mijëvjeçarët parashikohet të marrin një pjesë pak më të madhe në shifrat e konsumatorëve të mundësuar nga AR, në vitin 2025.

Blerjet me shumë tarifa të nxitura nga blej-tani-paguaj-më vonë

Metoda “Blej-tani-paguaj-më vonë” ndoshta është po aq e vjetër sa vetë tregtia. Por në epokën e tregtisë elektronike kjo praktikë ka pësuar një ndryshim, për t'u dhënë blerësve akses më të shpejtë dhe më të lehtë në mikro-kredi.

Industria Bli- tani-paguaj-më-vonë parashikohet të rritet në 1.1 miliardë dollarë deri në 2024-2025, me një rritje vjetore prej 9.8%. Burimi kryesor i të ardhurave për ofruesit e këtij shërbimi  si Klarna vjen përmes tarifave tregtare, të cilat zakonisht janë midis 3% dhe 6%. Industria BNPL pritet të arrijë në 680 miliardë dollarë në vëllimin e transaksioneve në mbarë botën në 2025.

Shitja me pakicë në industrinë e modës mund të ketë pësuar një rënie gjatë periudhës së pandemisë, por përmes një procesi unifikimi të të gjithë kanalev të komunikimit në një, të mundësuar nga teknologjia, industria është rifreskuar, rinovuar dhe ripozicionuar për rritjen e ardhshme.

 

Ky artikull bazohet në raportin e tendencave të industrisë të Qendrës së Inovacionit Intesa Sanpaolo mbi Transformimin Dixhital të Shitjes me Pakicë dhe ndikimin e pandemisë Covid-19.



 

Shpërndaje me miqtë

Artikuj të ngjashëm

Trendet e nesërme, të sjella sot: qendra e Analizës së Inovacionit
Shkenca që shpjegon dashurinë tonë për Da Vincin
Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 68 7573 000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0