INTESA SANPAOLO

REZULTATET E KONSOLIDUARA PËR PERIUDHËN DERI NË 31 MARS 2024

Me një të ardhur neto prej 2.3 miliardë euro, tremujori i parë i Intesa Sanpaolo 2024 ishte fillimi më i mirë i vitit, falë një përshpejtimi të fortë në të ardhurat nga komisionet dhe sigurimet. Këto rezultate me cilësi të lartë e vendosin Grupin në rrugën e duhur për të ofruar të ardhura neto mbi 8 miliardë euro në 2024.
Dividentët e përllogaritur në para të gatshme në tremujorin e parë arritën në 1.6 miliardë euro, me një raport pagese 70% në para dhe yield-in e dividentit mbi 10% të konfirmuar për vitin. Fitimet për aksion (EPS) u rritën me 21% në bazë vjetore.
Në vitin 2024, Intesa Sanpaolo do t'i shpërblejë aksionarët me një shpërndarje totale prej të paktën 7.3 miliardë eurosh, duke përfshirë blerjen e aksioneve prej 1.7 miliardë eurosh në qershor dhe dividentin e përkohshëm të paguar në nëntor. Shpërndarja e kapitalit shtesë do të vlerësohet në fund të vitit.
Transformimi teknologjik i Intesa Sanpaolo po ecën me shpejtësi me 3 miliardë euro të investuara tashmë si pjesë e planit katërvjeçar të Grupit prej 5 miliardë eurosh. Edhe kur investoni në mënyrë agresive në teknologji, kostot janë plotësisht nën kontroll, me raportin kosto/të ardhura më të ulët ndonjëherë në tremujorin e parë.
Intesa Sanpaolo ka një model biznesi unik të drejtuar nga komisionet dhe efikas, i mbështetur nga investime të forta teknologjike, që është gati të ofrojë në çdo mjedis normash interesi, duke i lejuar Grupit të përfitojë nga një rikthim në Menaxhimin e Pasurisë kur normat bien.
Udhëheqja e Intesa Sanpaolo në Menaxhimin e Pasurisë, Mbrojtjen dhe Këshillimin drejtohet nga mbi 1.3 trilion euro në asete financiare të klientëve, fabrika të produkteve në pronësi të plotë, kanale dixhitale të avancuara dhe rrjet klientësh me mbi 16,000 bankierë privatë, këshilltarë financiarë dhe menaxherë marrëdhëniesh.

Pikat kryesore nga rezultatet e tremujorit të parë të Intesa Sanpaolo 2024:

  • 2,3 miliardë euro të ardhura neto (+18% kundrejt tremujorit të parë 23), 2,5 miliardë euro kur përjashtohet kontributi përfundimtar i Skemës së Garancisë së Depozitave
  • Tremujori më i mirë ndonjëherë për të ardhurat operative (+11% kundrejt tremujorit të parë 23), marzhin operativ (+18%) dhe të ardhurat bruto (+17%)
  • Përshpejtim i fortë në komisione (+8% kundrejt tremujorit të katërt të 23-të) dhe të ardhurave nga sigurimet (+16% kundrejt tremujorit të parë të 23-të, tremujori më i mirë ndonjëherë)
  • Rritje prej 28 miliardë eurosh në aktivet financiare të klientëve në tremujorin e parë, duke tejkaluar 1.3 trilion euro (+119 miliardë euro kundrejt 31.3.23)
  • Raporti kosto/të ardhura më i ulët ndonjëherë në 38.2%
  • Fluksi hyrës i NPL-ve në nivel historik të ulët të rritjes së kostos vjetore të rrezikut deri në 22 bps, pa liruar mbivendosje
  • Rritja e raportit të mbulimit me NPL në 50.7%, shoqëruar me stokun e NPL në nivelin më të ulët historik
  • Raporti CET1 i futur plotësisht në faza është rritur në >13.3%, duke marrë parasysh blerjen prej 1.7 miliardë eurosh që do të nisë në fillim të qershorit
  • Ekspozimi i Rusisë u ul më tej në 0.1% të kredive të klientëve të Grupit

Performanca e shkëlqyer e Intesa Sanpaolo përfitoi të gjitha palët e interesuara në tremujorin e parë:
Aksionerët, me 40% të dividentëve në cash që shkojnë drejtpërdrejt për familjet italiane dhe fondacionet bamirëse
Punonjësit, me shpenzime të personelit që arrijnë në 1.6 miliardë euro, rritje e vazhdueshme e indeksit të kënaqësisë së njerëzve dhe njohja si Punëdhënësi Kryesor për të tretin vit radhazi.
Sektori publik, me 1.6 miliardë euro taksa
Familjet dhe bizneset, me kredi të reja afatmesme/gjatë prej 13.6 miliardë euro (nga të cilat 8.8 miliardë euro në Itali) dhe rreth 700 kompani italiane ndihmuan për t'u rikthyer në statusin e performancës.
Më shumë informacion mbi rezultatet financiare të tremujorit të parë 2024, së bashku me perspektivën dhe nismat kryesore industriale të Planit të Biznesit Intesa Sanpaolo 2022-2025, gjenden në seksionin Marrëdhëniet me Investitorët e Grupit.
 

Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 4 2276000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0