• No Suggestions Result

ZHVILLIMI I BIZNESIT

Financimi i një revolucioni në industrinë e turizmit slloven

Ndërsa Sllovenia rindërton industrinë e saj të turizmit për shekullin e 21-të, grupi Intesa Sanpaolo po ndihmon ofruesit e shërbimit në këtë sektor të bëhen më të shpejtë, më të pastër dhe më të gjelbër.

Rosie Murray-West

24/12/2023

Industria e turizmit në Slloveni është në majën e saj të ndryshimit. Goranka Gregorič Repnik, Drejtuese e SME-ve në grupin Intesa Sanpaolo, thotë se hotelierët, restorantet dhe pronarët e atraksioneve turistike të vendit po shkojnë drejt një oferte butiku më të gjelbër dhe për ata që duan të përjetojnë vendin e saj.

"Sllovenia është një vend i vogël, por ne kemi pak nga gjithçka. Ne kemi detin, kemi malet, kemi qendra të mirëqenies dhe shumë llixha. Tani duhet të fokusohemi te gjelbërimi, bukuria, cilësia e destinacioneve. Është një proces tranzicioni dhe ai ka nevojë për financim."

Goranka Gregorič Repnik, Drejtuese e SME-ve në grupin Intesa Sanpaolo

Strategjia e Turizmit e Sllovenisë 2022-2028 thekson qëndrueshmërinë, infrastrukturën e përmirësuar dhe ofrimin e akomodimit me cilësi më të lartë si sfidat kryesore për industrinë sllovene të turizmit, e cila ende po rimëkëmbet nga ndikimi i pandemisë së Covid-19.

Goranka thotë se shumë hotele dhe atraksione të tjera ishin të vjetra dhe kishin nevojë për rinovim, ndërsa mbylljet e detyruara gjatë pandemisë goditën aftësinë e tyre për të financuar përmirësime. Intesa Sanpaolo ka mbështetur klientët e saj për të bërë ndryshimet e nevojshme. Për shembull, në shpellën e madhe Postojna, një nga atraksionet më të mëdha në Evropë, banka ka financuar trena të rinj, tërësisht elektrikë, për të transportuar vizitorët brenda. 

Diku tjetër në vend, Intesa Sanpaolo financoi investime në infrastrukturë për pronarët e vendpushimit të skive të Krvavecit për të kaluar në një model gjatë gjithë vitit. “Ata nuk janë më thjesht një vendpushim skish, por është një vendpushim që ka gjysmën e të ardhurave të gjeneruara në muajt e verës falë rinovimit të hoteleve dhe objekteve, si dhe shtimit të një parku aventure verore,” thotë Goranka.
 

Tabloja këndgjerë dhe afatshkurtër

Ndërsa Intesa Sanpaolo ka mbështetur këto resorte të njohura me nevojat e tyre financiare, Goranka thotë se ka qenë gjithashtu jetike financimi i bizneseve të vogla për të blerë, rinovuar dhe zhvilluar asetet e tyre.
“Turizmi lidh shumë shërbime së bashku, të cilat ne ndonjëherë nuk i konsiderojmë. Pra, ne mendojmë për hotelin, plazhin dhe restorantin, por jo gjithmonë shërbimin e pastrimit, logjistikën dhe agjentin e udhëtimit”, thotë Goranka. 

Aktualisht, 40 për qind e hoteleve të vendit janë ende blloqe të mëdha shtetërore me mbi 200 shtretër secili, por Goranka thotë se turistët dëshirojnë diçka më intime. Boutique hotelet e reja shpesh themelohen nga ata që kanë shijuar qëndrimin në një zonë të caktuar në të kaluarën.
 

Ata shpejt bëhen hotelet më të njohura në shumë zona, duke shtuar se, si një bankë italiane, Intesa Sanpaolo është në gjendje të ndihmojë ata që nuk janë shtetas sllovenë për të financuar këto projekte, si dhe hotelierë dhe sipërmarrës të tjerë të turizmit nga vetë Sllovenia.

“Nuk është një qasje mendjengushtë ndaj turizmit, por na përfshin të gjithë – duke bërë pjesë restorantet, ofruesit e akomodimit dhe individët privatë që po investojnë në burimet e Airbnb.”

Sfidat në vazhdim

Sjellja e turistëve në Slloveni ka sfidat e veta. Një nga këto është perceptimi se gjithçka që ofron vendi mund të mbulohet brenda disa ditësh, apo edhe vetëm 24 orësh. “Turistët vijnë këtu pasi shohin Slloveninë në një hartë dhe thonë, ‘Mirë, sot është për Slloveninë, dhe pas kësaj do të shkojmë në Kroaci dhe Itali,” thotë Goranka.

Në vend të kësaj, ajo dëshiron që turistët të përjetojnë diversitetin e këtij vendi të vogël për një periudhë më të gjatë, duke kaluar kohë në bregdet, në male dhe në një banjë. Kjo kërkon që të krijohen më shumë vendpushime për të joshur vizitorët të qëndrojnë më gjatë. “Vizioni i vendit është krijimi i një rrjeti destinacionesh dhe ofruesish të butikëve të vegjël. Ne po ndajmë historinë se si ta krijojmë këtë.”

Infrastruktura e transportit është gjithashtu një problem, pranon ajo, me trenat e ngadaltë që do të thotë se shumë turistë janë të detyruar të përdorin forma më të paqëndrueshme të transportit si makinat me naftë dhe autobusët. Megjithatë, investimet e mëdha të vazhdueshme në binarët e bakrit në vend do të thotë se sistemi hekurudhor është gati të përmirësohet dhe të përshpejtohet. 

“Ky investim i qeverisë do të sjellë më shumë mundësi për klientët,” thotë ajo. Një çështje tjetër kryesore është gjetja dhe nxitja e stafit. “Të rinjtë nuk janë gjithmonë adhurues duke punuar me orë të gjata duke u shërbyer njerëzve dhe duke përballuar të gjitha llojet e stresit, kështu që mund të jetë e vështirë të gjesh staf,” pranon ajo.
Ajo shton: "Vendosja e bizneseve në një bazë më të fortë financiare mund t'i bëjë ato një vend më tërheqës për të punuar dhe t'i lejojë ata të stimulojnë punëtorët."

Një e ardhme për Slloveninë

Duke ndihmuar klientët të financojnë të gjitha këto ndryshime brenda sektorit të turizmit, Intesa Sanpaolo synon të jetë pjesë e një historie suksesi që transformon hotelet dhe atraksionet e Sllovenisë nga resorte të mëdha, shtetërore, por të modës së vjetër, në diçka më të re, më të freskët dhe më të gjelbër.
​​​​​​​
Goranka thotë se, ndërsa banka punon për të mbështetur ata në industrinë e turizmit dhe shërbimet e lidhura me të, ajo mendon se Intesa Sanpaolo po bën një ndryshim të madh në Slloveni.
 

Po mbështet të gjithë ekonominë. Në fund të fundit, ne jemi bankierë, por po përqafojmë historitë që klientët tanë ndajnë me ne dhe duam t'i ndihmojmë ata sa më shumë që mundemi.

Shpërndaje me miqtë

Të duhet ndihmë?

Kontakto shërbimin e klientit

Zgjidh asistencën e duhur

+355 68 7573 000

Shtyp 1 për Shqip; 2 për Anglisht; 3 për Italisht
Për t'u lidhur me Shërbimin e Klientit
1
Për të raportuar një Kartë të Humbur ose të Vjedhur
2
Për Shërbimet e Thesarit
3
Për t'u rikthyer në Menunë Kryesore
0